سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صدای مشاور ... بفرمائید
  • دکتر زهرا کرامتی ( پنج شنبه 87/8/30 :: ساعت 11:32 صبح)

    پرداختن قبض تلفن از طریق اینترنت

    پرداخت قبض تلفن همراه از طریق اینترنتی

    در ابتدا شما باید در یکی از بانکهای کشور حساب بانکی داشته باشید که البته در برخی از بانکها نوع حساب تفاوت نمی کند ولی در برخی از بانکها فقط حسابهای کارت مورد قبول است.

    شما باید دو رمز پرداخت غیر حضوری را از طریق تکمیل فرم ثبت نام در شعبه ای که در آن حساب دارید دریافت کنید. در برخی از بانکها که این خدمات را بر روی حساب کارت ارایه میدهند این دو رمز به همراه کارت به مشتری داده می شود و یا مشتری میتواند رمز دوم خود را از دستگاههای خود پرداز دریافت کند.

    در پایان عملیات هم شماره ای به عنوان شماره پیگیری به مشتری اعلام می شود. جهت اطمینان از پرداخت قبض مورد نظر مشتری شماره پیگیری را در قبض خود درج کنند و در برخی از بانکها پس از 24 ساعت و در سایر بانکها بلافاصله میتواند با ورود اطلاعات شماره گیری از پرداخت شدن قبض خود اطمینان حاصل کند.

    جهت جلوگیری از پرداخت مجدد قبض توسط سایر اعضای خانواده بهتر است مشتری تاریخ و نحوه ی پرداخت قبض خود را به همراه شماره پیگیری بر روی قبض بنویسد و همواره قبض را نزد خود نگهداری کند.

    در مواردی که شما به دلایل مختلف نیاز به پرداخت قبض خود در شرکتهای خدماتی داشته باشید با دریافت صورت حساب بانکی خود و ارایه ی آن به همراه قبض پرداخت شده به شرکت خدماتی مورد نظر میتوانید این کار را انجام دهید.

    حال برای پرداخت قبوض از طریق اینترنت ، با مراجعه به سایت http://www.pec.ir و انتخاب گزینه "پرداخت قبض ها" و انتخاب گزینه ی "قبض تلفن همراه" ، "شناسه قبض" ، "شناسه پرداخت" را که بر روی قبض تلفن همراه درج شده است در قسمت های مربوطه وارد کنید.

    در صورت وارد کردن پست الکترونیک ، کد پیگیری پرداخت قبض ، ارسال می گردد و با کلیک بر روی دکمه "ارسال" مبلغ قابل پرداخت نمایش داده می شود.

    برای اطمینان از صحت مبلغ قابل پرداخت بر روی دکمه "ورود جهت پرداخت" کلیک کنید. با کلیک بر روی این دکمه صفحه ای مربوط به اطلاعات کارت ظاهر می گردد و با وارد کردن اطلاعات کارت خود و تایید آن ، مبلغ مورد نظر از حساب کارت شما کسر و قبض مربوطه پرداخت می شود.

    بنا بر اعلام جهت تهیه "رمز اینترنتی کارت" و "رمز دوم (cvv2 )"،‌ فرد می‌تواند به واحد ارتباط با مشتریان در محل شرکت، وب سایت شرکت و یا با هر یک از شعب منتخب بانک پارسیان که مجهز به سیستم مکانیزه پاسخ گویی می‌باشند، مراجعه کند و پس از تکمیل صفحه مربوط به اطلاعات کارت و کلیک بر روی گزینه "پرداخت"، "کدپیگیری" نمایش داده می‌شود؛ فرد باید کد پیگیری را جهت پیگیری آتی نزد خود نگهداری کند.

    افرادی که دارای کارت بانک نیستند، با مراجعه به شعب بانک پارسیان و خرید کارت پرداخت اینترنت پارسیان در مبلغ مورد نظر می‌توانند نیاز خود را جهت پرداخت اینترنت قبوض برطرف کنند.

    همچنین اسامی پایانه‌های غیرحضوری فعال بانک‌ها در زمینه‌ی پرداخت غیر حضوری قبوض به این شرح است: بانک اقتصاد نوین، کشاورزی، تجارت، پارسیان، توسعه صادرات، سامان، صادرات، کشاورزی، مسکن، ملت و ملی.

    مطالب مرتبط :

    » مشاهده صورت حساب موبایل از طریق اینترنت

    » مشاهده صورت حساب موبایل از طریق SMS

    » 118 در اینترنت



  • کلمات کلیدی :


  • لیست کل یادداشت های این وبلاگ
    مورچه ها
    تخته سنگ
    گفگوی شمعها
    عقابها
    جهان
    دانلود آموزش تنظیمات بایوس
    قالب وبلاگ
    کرک چکار انجام می دهد؟
    هارد به هارد
    ذخیره صدای پس زمینه سایت
    پرداختن قبض تلفن از طریق اینترنت
    تم زیبای رویال
    یه برنامه توپ واسه ریجستری
    وصیت نامه خمینی کبیر
    حذف کلماتی که قبلا جستجو کرده ایم
    [همه عناوین(149)]